۱ ۶ , ۶ ۶ ۸
پیشتازی دانش آموختگان مدرسۀ پرستاری مؤسسات
پیشتازی دانش آموختگان مدرسۀ پرستاری مؤسسات
چهارشنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۷
تعداد مشاهده :‌ ۷۵۱
print
بیش از ۴۰ سال از تأسیس مدرسۀ پرستاری موسسات می گذرد و تاکنون بیشتر از هزار نفر از این مدرسه فارغ التحصیل شده اند.
امام موسی صدر در زمان ورود خود به لبنان برای سامان دادن به وضعیت بانوان و دختران لبنانی، خصوصاً شیعه، تلاش‌های بسیاری انجام داد. از جملۀ این اقدامات راه‌اندازی دوره‌های آموزش کمک‌های اولیه در سال 1975 بود که بعدها به مدرسه عالی پرستاری ارتقا یافت.

مدرسه عالی پرستاری دختران فارغ‌التحصیل بخش سرپرستی مؤسسات و همچنین سایر دختران را از مناطق جنوب و بقاع و دیگر نقاط لبنان جذب می‌کند. دانش‌آموختگان این مدرسه هر ساله نتایج درخشانی در آزمون‌های رسمی به دست می‌آورند.


آخرین آمار فارغ‌التحصیلان مدرسۀ پرستاری

آمار تجمیعی فارغ‌التحصیلان مدرسۀ پرستاری تا پایان سال ۲۰۱۷ به ۱۰۶۲ نفر رسیده است. اکثر این افراد حتی پیش از اعلام نتایج رسمی امتحانات، در مراکز و بیمارستان‌های مهم مشغول به کار می شوند. علت پذیرش زودهنگام دانشجویان مدرسۀ پرستاری مؤسسات امام موسی صدر، بالابودن سطح علمی و شهرت و پیشتازی این مدرسه در زمینۀ آموزش پرستاری است.

طبق آمار موجود درصد قبولی دانش‌آموختگان در امتحانات رسمی در اکثر اوقات 100 درصد است و مدرسۀ پرستاری مؤسسات همیشه نمایندگانی در نمره‌های ممتاز سطح کشور دارد.

در حال حاضر مدرسۀ پرستاری مؤسسات در رشته‌های: پرستاری، آموزش استثنائی، مراقبت سلامت و تغذیه، آموزش مهدکودک و ابتدائی و رادیولوژی ثبت نام می‌کند.
  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)