۱ ۶ , ۶ ۷ ۳
درخشش دانش‌آموزان مرکز توسعۀ آفاق در مسابقات ادبی و ورزشی
درخشش دانش‌آموزان مرکز توسعۀ آفاق در مسابقات ادبی و ورزشی
يکشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۷
تعداد مشاهده :‌ ۷۶۹
print
حضور در فعالیت ها و رقابت های داخلی و خارجی از جمله برنامه های مرکز توسعه آفاق مؤسسات امام موسی صدر در لبنان است و دانش آموزان این مرکز اخیرا در مسابقات ورزشی و ادبی کسب مقام کرده‌اند. 

کسب رتبه در رقابت های ورزشی پتانک 

هنرجویان کلاس های نهم و دوازدهم مددکاری اجتماعی در دور پایانی رقابت‌های ورزشی پتانک آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای سال ۲۰۱۸ در استان جنوب شرکت کردند. این مسابقات در المدینة الریاضیة و با حضور مسئولین اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای لبنان برگزار شد.

نتایج این مسابقات عبارت بود از:
  • ابتسام مهنا - رتبۀ دوم پتانک
  • فاطمه قعون - رتبۀ دوم پرش طول
  • خدیجه مازح - رتبۀ سوم پرش طول
  • فضیله ندة - رتبۀ سوم دو ۱۰۰۰ متر
سیده رباب صدر، مدیر موسسات از هنرجویان رشتۀ مددکاری اجتماعی در مرکز توسعۀ آفاق برای موفقیت در این مسابقات تقدیر و تشکر کرد.



درخشش مرکز توسعۀ آفاق در مسابقۀ «بهار مطالعه» 

مدرسۀ توسعۀ آفاق وابسته به مؤسسات امام موسی صدر، در مسابقۀ «بهار مطالعه» در میان مهم‌ترین دبیرستان‌های لبنان رتبۀ پنجم را کسب کرد. این مسابقه به همت اتحادیۀ عربی زنان متخصص وابسته به اتحادیۀ عرب و مجلس وحدت اقتصادی عرب برگزار شد.

مسابقۀ «بهار مطالعه» ویژۀ زبان و ادبیات عربی برگزار می شود که در بخش مسابقۀ کتبی، فاطمه عامر، دانش‌آموز بخش مددکاری اجتماعی مؤسسات، به همراه ۳۲ دانش‌آموزان دختر و پسر از دیگر دبیرستان‌های دولتی و خصوصی لبنان با کسب نمره ۸۰ از ۱۰۰به مرحله دوم راه یافت. 

مرحلۀ دوم مسابقه یعنی آزمون شفاهی در سالن بین‌المللی رشید کرامی و با داوری متخصصان زبان و ادبیات عربی برگزار شد. در این بخش ۱۰ نفر برگزیده شدند که فاطمه عامر نیز یکی از آن‌ها بود.

داوران در مرحله بعدی از این افراد آزمون شفاهی دیگری گرفتند تا ۵ نفر برگزیدۀ لبنان را معین کنند. در این مرحله فاطمه عامر رتبۀ پنجم را کسب کرد.

مؤسسات امام صدر نیز مراتب تشکر خود را از اتحادیۀ عربی زنان متخصص و هیئت ملی یونسکوی لبنان برای برگزاری این مسابقه اعلام کرد.


  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)