۱ ۶ , ۶ ۶ ۷
تجلیل از بانوی وزیر با حضور مدیر مؤسسات صدر/ما می‌خواهیم بانوان پیشرو باشند و منتظر ترحم نمانند
تجلیل از بانوی وزیر با حضور مدیر مؤسسات صدر/ما می‌خواهیم بانوان پیشرو باشند و منتظر ترحم نمانند
چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
تعداد مشاهده :‌ ۷۶۲
print
سه خبر از فعالیت های موسسات امام صدر در سه ماه اخیر

تجلیل از بانوی وزیر با حضور مدیر مؤسسات صدر


مراسم تجلیل از عنایه عزالدین، وزیر توسعۀ اداری لبنان در شهر عباسیه برگزار شد. در این مراسم که با همکاری شهرداری عباسیه و انجمن فرهنگی اجتماعی آن در ۱۵ جولای ۲۰۱۷ برگزار شد، از دکتر عنایه عزالدین، وزیر امور توسعۀ اداری، تجلیل شد. این مراسم با حضور گروهی از فعالان و چهره‌های سیاسی و رسانه‌ای از جمله سیده رباب صدر، مدیر مؤسسات برگزار شد.

محمد حمود، رئیس انجمن فرهنگی در این مراسم گفت: «نیاز امروز ما بازگشت به ریشه‌ها یعنی بازگشت به آگاهی، علم، عشق، حکمت، اخلاق و فرهنگ انسانی است که امام ربوده‌شده (امام موسی صدر) و امام میهن و مقاومت آن را رسوخ بخشید.»

خلیل حرشی، شهردار عباسیه نیز حضور وزیر عزالدین در میان خانواده‌اش در شهرک عباسیه را خوش‌آمد گفت و از پیش‌گام بودن وی تجلیل کرد. وی گفت: «ما در شهرک عباسیه برخود واجب می‌دانیم که همان‌گونه که امام صدر به ما آموخت در خدمت اهالی‌مان باشیم. ما برای تداوم و افزایش توسعۀ منطقه‌مان و رفع دشواری‌ها نیازمند کمک هستیم. در صدر نیازهای امروزمان کارگاهی برای تفکیک زباله است تا محیط زیست و سلامت شهروندان حفظ شود.»

سیده رباب صدر، مدیر مؤسسات امام صدر نیز در این مراسم سخنرانی کرد و از ویژگی‌های اخلاقی وزیر عزالدین تجلیل و از توجه او به عزت نفس خویش و عزت اطرافیانش قدردانی کرد. وی گفت: «ایشان در همۀ سطوح کاری‌ با جدیت رفتار می‌کند و انتظار ما از ایشان این است که سنگ‌بنای تحول مدیریتی را بگذارد و امیدواریم که با کمک تشکل‌های مردمی‌ و خارج از دولت و پارلمان بتواند وضعیتی را فراهم کند که غایت آمال بانوان ما دستیابی به سهمیه در پارلمان نباشد. ما می‌خواهیم بانوان خود پیشرو باشند نه این‌که منتظر ترحم باشند.»

وزیر عزالدین نیز در سخنرانی‌اش جوانان را به خواندن تاریخ و درس گرفتن از آن دعوت کرد و گفت: «جوانان جوهرۀ تغییر هستند و بیشتر دستاوردها در حوزه‌های آزادسازی و توسعه و علم مرهون وجود آن‌هاست.»

وی همچنین در حوزۀ سیاسی بر دو موضوع تاکید کرد و گفت: «اول، توصیه امام صدر بر یکپارچگی لبنان و دوم، اوضاع سخت معیشتی و رابطۀ آن با موضع قانون حقوق‌ها و دستمزدها که در این برهه پس از قانون انتخابات در اولویت کاری مجلس است.»

در پایان این مراسم لوح‌های تقدیری از سوی شهرداری عباسیه و انجمن فرهنگی اجتماعی به خانم عزالدین اعطا شد.


برنامه ویژۀ درمانگاه «کفرحتی» برای کودکان


درمانگاه و مرکز مراقبت‌های اولیۀ کفرحتی با همکاری مدرسۀ علوم قرآنی الغدیر برنامه‌ای در حوزۀ سلامت و فرهنگ برگزار کردند. این برنامه که در تاریخ 4 آگوست 2017 در عین قانا برگزار شد شامل سرگرمی‌های هدف‌مند برای ۵۵ کودک بود که گروهی از روان‌پرستاران مؤسسات و سیده منی مرمل، روان‌پزشک آن را اجرا کردند.




موفقیت دانش آموز پرستار در آزمون تخصصی


ساره دقماق دانش‌آموز مدرسۀ پرستاری مؤسسات موفق به کسب رتبۀ دوم در جنوب و دهم در لبنان در امتحان تخصصی TS در زمینۀ مراقبت‌های پرستاری شد.

  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)