۱ ۶ , ۶ ۷ ۲
دبیر کل ائتلاف وورلد فدریشن: موفقیت‌های مؤسسات نتیجه عدم تبعیض و پاسداری از کرامت انسان است
دبیر کل ائتلاف وورلد فدریشن: موفقیت‌های مؤسسات نتیجه عدم تبعیض و پاسداری از کرامت انسان است
شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
تعداد مشاهده :‌ ۹۰۱
print
هیئت بلندپایه‌ای از ائتلاف وورلد فدریشن The world federation از مجتمع فرهنگی مؤسسات امام موسی صدر در شهر صور بازدید کردند.
هیئت بلندپایه‌ای از ائتلاف وورلد فدریشن
The world federation از مجتمع فرهنگی مؤسسات امام موسی صدر در شهر صور بازدید کردند.

در این دیدار که در چهارچوب همکاری‌های مشترک با مؤسسات امام صدر برگزار شد، نائب رئیس ائتلاف و دبیرکل و مسئول مالی و رئیس بخش ارتباطات و بازاریابی این ائتلاف حضور داشتند. سیده رباب صدر، رئیس مؤسسات به همراه سید نجاد شرف الدین، مدیرکل مؤسسات و عده ای از اعضای کادر اداری از این هیئت استقبال کردند.

این بازدید با هدف بررسی پیشرفت همکاری‌های فیمابین و نیز گفت‌و‌گو برای تقویت‌ همکاری‌های بلندمدت در حوزه‌ توسعه انجام شد.

پس از بازدید از مجتمع و نیز سرودخوانی گروه کر دانش‌آموزی، گزارشی از روند فعالیت های مؤسسات و دستاوردهای همکاری‌های فیمابین وکلیاتی از راهبرد مؤسسات تا سال ۲۰۲۰ برای هیئت مهمان ارائه شد و همچنین دربارۀ حوزه‌های مشترک راهبرد مؤسسات با اولویت‌های ائتلاف، بحث و تبادل نظر شد.

شان عباس، دبیر کل ائتلاف، با ابراز خوشبختی از این بازدید، از سطح علمی و حرفه‌ای و کیفیت بالای خدمات مؤسسات قدردانی کرد و گفت: تمامی این دستاوردها و موفقیت‌ها حاصل پایبندی مؤسسات به ارزش‌های مهم از جمله تسامح، عدم تبعیض و تلاش برای پاسداری از کرامت انسان است.
  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)