۱ ۶ , ۶ ۴ ۶
بازدید روسای شهرداری‌های لبنان از موسسات
بازدید روسای شهرداری‌های لبنان از موسسات
سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶
تعداد مشاهده :‌ ۱۱۴۶
print
رؤسا و اعضای شوراهای شهر جنوب و نبطیه از مؤسسات امام موسی صدر بازدید کردند.
این دیدار ۲۹ آوریل، به ابتکار مؤسسات امام صدر و بر اساس اعتقاد به ارزش هماهنگی و تعامل درون‌منطقه‌ای و با اهداف زیر انجام گرفت:
  • مشورت‌ با شهرداری‌ها و استفاده از نظر آن‌ها در زمینهٔ فعالیت‌های مؤسسات امام صدر
  • افزایش شناخت نسبت به نیاز‌ها و خواسته‌های ساکنان مناطق از نگاه شوراهای شهر
  • کشف فرصت‌های گسترش همکاری برای حفظ منافع عمومی

این دیدار با خوش‌آمدگویی سیده رباب صدر، مدیر موسسات آغاز شد و وی به فلسفۀ مؤسسات یعنی سرمایه‌گذاری روی کودکان و تهیۀ محیط تربیتی مناسب اشاره کرده و از شهرداری‌ها دعوت کرد تا افراد نیازمند را معرفی کنند. سیده رباب صدر همچنین به رویکرد مؤسسات یعنی گشودگی در برابر همهٔ فرهنگ‌ها و کشور‌ها پرداخت که مبتنی بر روش امام صدر در زمینهٔ هم‌گرایی ادیان و تمدن‌هاست. وی تاکید کرد: «این رویکرد با وجود اینکه گاهی سؤالاتی را ایجاد می‌کند، بر همهٔ رفتارهای گذشته، حال و آیندهٔ ما حاکم است.»

تماشای فیلم معرفی مؤسسات و تحولاتش در طول سال‌ها متناسب با تحول شرایط منطقه و نیازهای ساکنان و معرفی رویکردهای استراتژیک چهارسال آینده مؤسسات از دیگر برنامه‌های این دیدار بود.

رؤسا و اعضای شوراهای شهر حاضر در این دیدارنیز بر نقش مهم مؤسسات امام صدر و ارزش همکاری و کار مشترک تأکید کردند. همچنین حاضران توافق کردند که این دیدار‌ها باید متناسب با نوع و اندازهٔ کارهای مشترک، به صورت دوجانبه یا از طریق اتحادیۀ شهرداری‌ها ادامه یابد.
  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)