۱ ۶ , ۶ ۶ ۷
کارگاهی برای پرورش و رشد دانش آموزان تیزهوش
کارگاهی برای پرورش و رشد دانش آموزان تیزهوش
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶
تعداد مشاهده :‌ ۹۱۲
print
کارگاه دائمی برای کودکان و نوجوانان تیزهوش در موسسات امام موسی صدر کار خود را آغاز کرد.
کارگاه دائم کودکان تیزهوش Kids Genius، ماه می ۲۰۱۷ در مراسمی در مرکز توسعه‌ آفاق با حضور جمعی از مهمانان و کارکنان مراکز و بخش های مختلف مجتمع مؤسسات و برخی مدارس منطقه آغاز به کار کرد.

نجاد شرف الدین، مدیر عامل مؤسسات امام موسی صدر، ضمن خوشامدگویی به مهمانان درباره این پروژه گفت: «این پروژه با جوهرۀ رسالت مؤسسات که ادغام و انسجام است، پیوند دارد. ادغام در تمام ابعاد و به معنای اجتماعی‌اش که در پی مرتبط ساختن افراد توانمند به افراد کم‌درآمد و افراد استثنائی و یا کم توان به افراد و دانش آموزان معمولی است. ایدۀ کشف و پرورش استعدادهای خدادادی این کودکان نیز با هدف کمک به این اشخاص برای ادغام و منسجم کردن این افراد با محیط خود در عین توجه ویژه به استعداد و توانایی‌هایشان است.»

مهندس سابین قاعی، مدیر طرح کودکان تیزهوش در لبنان نیز در این مراسم درباره زمینه‌های شخصی و تخصصی اهمیت پرورش و توسعۀ مهارت‌های دستی برای تربیت کودکان به منظور بازتولید آنچه مورد نیازشان است و تا حد امکان رهایی بخشیدن آنان از فرهنگ از بین بردن و دورانداختن سخن گفت.

هدف این کارگاه دائم توسعۀ توانمندی‌های عملی و کاربردی کودکان و مرتبط ساختن این توانمندی‌ها با برنامه های نظری درسی آنان و همچنین پرورش و رشد حس مشارکت و ابداع آنان است.

فعالیت‌های این کارگاه شامل کار با چوب، فلزات نرم، کیت‌های الکترونیکی، کدنویسی، طراحی و پرینت سه‌بعدی است. مخاطبان این کارگاه دائم، کودکان دختر و پسر ۷ تا ۱۸ ساله هستند.

این کارگاه، با هماهنگی مدیران مدارس یا خانواده‌ها، پذیرای دانش‌آموزان مدارس از مناطق مختلف خواهد بود.
  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)