۱ ۶ , ۶ ۶ ۷
رباب صدر: دختران موسسات لایق بهترین امکانات هستند
رباب صدر: دختران موسسات لایق بهترین امکانات هستند
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
تعداد مشاهده :‌ ۷۷۸
print
شورای فرهنگی مؤسسات امام صدر، ۲۱ ژانویه ۲۰۱۷ با گروهی از شخصیت‌ها و فعالان دانشگاهی و اقتصادی دیدار کرد.
این دیدار که در سالن اجتماعات شورا انجام شد، با حضور رائد شرف‌الدین قائم مقام بانک مرکزی لبنان و با هدف آشنایی نزدیک با فعالیت‌های مؤسسات و بررسی راهکارهای همکاری با بخش‌های مختلف آن صورت گرفت.

هیئت‌مدیره و کارمندان و کارگزاران ارشد شورا هیئت استقبال از این گروه را تشکیل می‌دادند. در سخنرانی خوشامدگویی، دکتر رباب صدر میهمانان را به همکاری دعوت کرد و دربارۀ گروه‌هایی که از خدمات مؤسسات استفاده می‌کنند و نیازهای مخصوصی دارند، گفت: «حق اینان است که ما مکان اقامتیِ بهداشتی و زیبا و مجهز برای آنان تدارک ببینیم، زیرا این دختران، مادران آینده‌اند و ما از آنان انتظار داریم که روش‌های زندگی سالم و تفکر صحیح و همکاری نیک را با خود به منازلشان ببرند.» وی افزود: «اجرای این روش ضروری و دشوار است، اما سرمایه‌گذاری باشکوهی برای آینده است.»

این گروه از مدرسۀ استثنایی و مؤسسه خیریه و مهد کودک و مرکز آموزش فنی حرفه‌ای زنان بازدید کرد و مسئولان هرکدام از این بخش‌ها توضیحات کوتاهی دربارۀ آن‌ها دادند.

در نشست پایانی، پس از اجرای سرود گروه کر دانش‌آموزی، فشرده‌ای از مسائل محوری مؤسسات که خلاصه‌ای از تجربه‌ها و ارتباطات آن بود، ارائه شد. همچنین برنامۀ چهارسالۀ آینده مؤسسات و قسمتی از مهم‌ترین پروژه‌های آیندۀ مؤسسات که شامل برنامه‌های سازندگی و فعالیت‌های مورد انتظار آن است، به اطلاع حاضران رسید.
  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)