۱ ۶ , ۶ ۴ ۵
چگونه در طرح های مؤسسات امام صدر مشارکت داشته باشم؟
چگونه در طرح های مؤسسات امام صدر مشارکت داشته باشم؟
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۵
تعداد مشاهده :‌ ۸۳۴
print
راه های کمک های نقدی و غیر نقدی به مؤسسات امام موسی صدر در لبنان 
ما در مؤسسات امام صدر بر این باوریم که وقتی مردم باهم تلاش و فعالیت می‌کنند، جوامعشان به شیوه‌ای نیرومندتر رشد می‌کند. از شما دعوت می‌کنیم در فعالیتی که در جنوب و دیگر مناطق لبنان انجام می‌دهیم، به ما بپیوندید.

در زیر به برخی از راه‌های مشارکت اشاره می‌کنیم:


کمک‌های داوطلبانه فردی
این کمک‌ها به صورت نقدی و مستقیم یا از راه حواله بانکی به صندوق انجمن می‌رسد. برخی از مشارکت‌کنندگان ترجیح می‌دهند با حضور در دفترهای مؤسسات در صور و بیروت و تهران، کمک‌های خود را تقدیم کنند. آن‌ها در مراسم و مناسبت‌هایی که انجمن برگزار می‌کند، به ویژه در ضیافت‌های افطار یا سحر در ماه رمضان، شرکت می‌کنند. دفتر مؤسسه تهران نیز آماده همکاری با علاقمندان است.

وجوهات شرعی
مؤسسات امام صدر از برخی مراجع دینی اجازه دریافت وجوهات شرعی مانند خمس و زکات دارد، ازجمله: آیات عظام سید علی خامنه‌ای، سید علی سیستانی، سید محمد باقر صدر و سید محمد حسین فضل‌الله اجازه دریافت وجوهات شرعی را به مؤسسات داده‌اند.
 
کمک‌های غیر نقدی

گروهی از مردم ترجیح می‌دهند از راه تقدیم مواد خوراکی یا دیگر کالاها مشارکت کنند. همچنان که برخی مایلند قطعه زمینی را به مؤسسات امام صدر هدیه دهند. مؤسسات همه این کمک‌ها را در صورتی‌ که در چارچوب نیازهایش باشد و با وضع کنونیِ تجهیزات زیربنایی، ناوگان حمل و نقل، شبکه انفورماتیک و تجهیزات آموزشی و پزشکی سازگار باشد، می‌پذیرد.
  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)