۱ ۶ , ۶ ۴ ۵
نشست اندیشه و عمل درباره مؤسسات امام صدر در لبنان
نشست اندیشه و عمل درباره مؤسسات امام صدر در لبنان
سه‌شنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۲
تعداد مشاهده :‌ ۱۰۶۹
print
هشتمین نشست از سلسله‌نشست‌های «اندیشه و عمل» مؤسسۀ امام موسی صدر با عنوان «مؤسسات امام صدر؛ تحقق اندیشه در ساحت عمل» با حضور نجاد شرف الدین از لبنان، برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، مؤسسات امام موسی صدر جمعیتی است غیردولتی، غیرانتفاعی که از اوایل دهۀ شصت میلادی خدمات اجتماعی و فرهنگی خود را آغاز کرد.

امام موسی صدر با تأسیس نهادهایی برای سامان‌دهی به اوضاع محرومان لبنان، سنگ بنای تشکیل این جمعیت را گذاشت که بعد‌ها به صورت رسمی با نام «جمعیت مؤسسات امام موسی صدر» تحت مدیریت سرکار خانم رباب صدر، خواهر امام موسی صدر، آغاز به کار کرد.

پنجاهمین سالگرد آغاز به کار این مؤسسات خیریه که شامل بخش‌هایی همچون «مدرسۀ پرستاری»، «مهد کودک و خوابگاه»، «دبستان» و... است، بهانه‌ای است برای معرفی بیشتر این نهاد و آشنایی بیشتر با آن، که ثمره‌ای از ثمرات حضور و فعالیت امام موسی صدر در لبنان است.

به همین هدف، جناب آقای نجاد شرف الدین، مدیرعامل مؤسسات امام موسی صدر در لبنان و خواهرزادۀ امام موسی صدر، در هشتمین نشست از سلسه‌نشست‌های «اندیشه و عمل» مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در تهران حضور خواهد یافت تا در پنجاهمین سالگرد تأسیس مؤسسات به تشریح فعالیت‌ها و چگونگی تحقق اندیشه‌های امام موسی صدر در ساحت عمل در این مؤسسات بپردازد.

این نشست روز یکشنبه، ششم بهمن ۱۳۹۲ از ساعت ۱۶ در مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر به آدرس تهران، میدان هفت تیر، بالا‌تر از مسجد الجواد، کوچه شریعتی، جنب مسجد الرضا، پلاک ۱۰، واحد ۲، برگزار خواهد شد.

سلسله نشست‌های اندیشه و عمل، به صورت ماهانه با حضور اندیشمندان حوزه و دانشگاه در مؤسسۀ امام موسی صدر برگزار می‌شود و شرکت در آن‌ برای عموم علاقه مندان آزاد است.
  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)