۱ ۶ , ۶ ۷ ۴
نشست مدیرعامل مؤسسات امام موسی صدر و استادان کارآفرینی ایران
نشست مدیرعامل مؤسسات امام موسی صدر و استادان کارآفرینی ایران
يکشنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۲
تعداد مشاهده :‌ ۸۳۹
print
نجاد شرف الدین، مدیر عامل مؤسسات خیریۀ امام موسی صدر در لبنان و هیئت همراه، در نشستی با استادان کارآفرینی ایران به گفت‌وگو و تبادل تجربیات پرداختند.
به گزارش روابط عمومی مؤسسۀ فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر، این نشست با حضور دکتر محمود احمدپور، پدر کارآفرینی ایران و دبیر خانۀ کارآفرینان ایران، مهندس حجت الله رضازاده، استاد کارآفرینی و عضو هیئت مدیرۀ خانۀ کارآفرینان ایران و دکتر مهرنوش کاوه عضو هیئت مدیرۀ خانۀ کارآفرینان ایران و مدیر خیریۀ فرزندان حضرت زهرا برگزار شد.

بخش اول نشست، معرفی تاریخچۀ مؤسسات و فعالیت‌های آن بود. شرف الدین در پاسخ به پرسش استادان، گزارشی از اهداف مؤسسات، فعالیت‌های خاص آن، شیوۀ مدیریت و روش تأمین بودجه ارائه داد.

در ادامۀ نشست دکتر احمدپور فعالیت‌های مؤسسات را کامل و جامع خواند و گفت بر اساس توضیحات ارائه شده، در مؤسسات امام موسی صدر به تمام مهارت‌هایی که در توانمندسازی مطرح می‌شود، توجه می‌شود و این مهارت‌ها شامل مهارت‌های زندگی، آموزش آکادمیک، مهارت‌های کسب و کار و آموزش مهارت‌های حرفه‌ای است.

وی تأکید کرد باید با شناخت دقیق ویژگی‌های خاص فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی لبنان زمینه‌های رشد و توسعۀ فعالیت‌های مؤسسات تعیین شود و در این زمینه می‌توان به تبادل اطلاعات و تجربه‌ها پرداخت.

در ادامه خانم دکتر کاوه نیز با توضیحی اجمالی دربارۀ فعالیت‌ها و تجربه‌های خود، از گزارش ارائه شده تشکر کرد و گفت: صداقت در گزارش عملکرد کاملاً مشخص بود و این، ویژگی بسیار مهمی است.

وی افزود: خوشحالم که شما برخلاف بسیاری از مؤسسات دیگر به دنبال ارائه آمار و ارقام نیستید و به کیفیت فعالیت‌هایتان و تربیت درست افراد توجه دارید.

وی با معرفی چند نهاد و مؤسسۀ خیریۀ ایرانی پیشنهاد داد مؤسسات امام موسی صدر با این نهاد‌ها ارتباط برقرار کند تا بتوانند از همکاری آن‌ها در گسترش فعالیت‌هایشان و همچنین، تبادل تجربیات استفاده کنند.

در پایان نشست، توافق شد ارتباط بین انجمن کارآفرینی و مؤسسه فرهنگی تحقیقاتی امام موسی صدر در تهران برای پیگیری پیشنهادهای مطرح شده و بررسی امکان ایجاد فعالیت‌های توانمندسازی و اجتماعی مؤسسات در ایران و لبنان ادامه یابد.
  نظرات

نظری وجود ندارد. اولین فردی باشید که نظر می‌دهد.
نظر جدید
نام
پست الکترونیکی
وب سایت
عنوان
نظر
CAPTCHA image
عبارت بالا را وارد کنید. (به حروف کوچک و بزرگ حساس است.)